deaktiviertes Postfach wiederherstellen

  • Hi,


    habe ein grosses Problem. Bei einem User hatte ich ein Problem mit einem Postfach und habe dieses deaktiviert. Nun taucht es aber nicht in der Liste der getrennten Postfächer auf. Was ist passiert ?


    Haben Exchange 2007 Enterprise Rollup 3 im Einsatz und Outlook 2003 + Entourage 2004

    • Offizieller Beitrag

    Hallo,


    versuche mal folgendes:


    Clean-MailboxDatabase -Identity <Server name\storage group name\database>
    -DomainController <Domain controller Fully Qualified Distinguished Name>


    Where the:
    Server Name is the Exchange server name
    Storage Group Name is the Storage Group name where the database resides in
    database name is the name of the database you restored.


    3. If the Exchange Management console is not open, continue to step 4. Otherwise go
    to step 8.
    4. Go to Start, All Programs, Microsoft Exchange Server 2007 and launch the
    Exchange Management Console
    5. On the left pane, expand Recipient Configuration container
    6. Under the Recipient Configuration container, click Disconnected Mailbox
    7. In the middle pane, a list of disconnected users should be displayed
    8. If the Exchange Management console is already open
    9. On the left pane, expand Recipient Configuration container, click Disconnected
    Mailbox
    10. In the middle pane, a list of disconnected users should be displayed
    11. If no users appear in the middle pane, then go to the right (action) pane and
    click Refresh


    More Information:
    http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb124076.aspx